بررسی امکانات نرم افزار جامع حسابداری آسانسور

  • 26 دی 1400
  • 0 نظر
  • admin

امروزه نرم افزار های حسابداری با امکانات پیشرفته برای استفاده شرکت ها و کسب و کار های مختلف طراحی می شوند. از جمله این برنامه های، نرم افزار سرویس و نگهداری آسانسور است که جهت کنترل موارد حسابداری و مدیریت پروژه ها، نگهداری اطلاعات درآمدی و پیگیری سرویس دوره ای موجود می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا درباره امکانات نرم افزار جامع حسابداری آسانسور بیشتر صحبت کنیم.

ویژگی های نرم افزار حسابداری آسانسور

استفاده از نرم افزار حسابداری برای تحلیل هزینه های یک شرکت کمک می کند تا نحوه تصمیم گیری و یافتن راه های پیشرفت در کار فراهم شود. همچنین از مزایای یک نرم افزار حسابداری می توان به صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه های منابع انسانی و بالا رفتن دقت در محاسبات مالی اشاره کرد. شرکت های تولید نرم افزار همیشه سعی دارند تا بهترین نرم افزار مالی و حسابداری را برای مشاغل مختلف تولید و عرضه نمایند. طراحی امکانات زیاد و متنوع در این برنامه ها سبب کاهش زمان کار و هزینه و دقت بالا در محاسبات مالی خواهد شد.

از جمله امکانات نرم افزار آسانسور آسان محاسب ( ارقام سیستم )، می توان به ثبت اطلاعات قرارداد، سرویس نگهداری، درج خرابی، سفارش تجهیزات، پرداخت، فاکتور و تهیه گزارش مدیریتی و… اشاره کرد. وجود ویژگی های استفاده راحت و کاربر پسند و نیز یکپارچگی نرم افزار، سبب شده تا شرکت های نصب و نگهداری آسانسور زیادی مایل به استفاده از این نوع برنامه ها برای راحت تر شدن مراحل حسابداری شرکت خود باشند. همچنین یکی دیگر از خصوصیات مهمی که باید یک نرم افزار حسابداری خوب داشته باشد، به روزرسانی دوره ای با امکانات ویژه مناسب شغل و حفظ امنیت برنامه می باشد.

مشخصات فنی نرم افزار حسابداری

به طور معمول نرم افزار های حسابداری بر مبنای زبان برنامه نویسی C#.NET و به صورت شی گرا نوشته می شود تا کار با آن راحت باشد. همچنین قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز WinXP، Win7، Win8، Win10، ۳۲ و ۶۴ بیت، را خواهد داشت. جامع و یکپارچگی نرم افزار، آموزش و پشتیبانی ۱۲ ماهه رایگاندارای محیط نرم افزاری ساده برای کار و گزارش گیری و بدون وجود محدودیت در استفاده چندین کاربران از جمله تعدادی از ویژگی های نرم افزار آسانسور می باشد.

نرم افزار جامع حسابداری آسانسور آسان محاسب (‌ارقام سیستم ) قابلیت تعریف چندین شرکت به طور همزمان و استفاده از راه دور را دارا می باشد و نیز می توان سطوح مختلفی را برای هر کاربر در آن تعیین نمود. استفاده از اپلیکشن مدیر و ورود اطلاعات از برنامه های دیگر نیز در این نرم افزار آسانسور تعریف شده است.

امکانات نرم افزار حسابداری ویژه آسانسور

  • امکان مدیریت پروژه ها (ثبت پروژه، اولویت بندی، برنامه ریزی سرویس و نگهداری، ثبت پیشرفت کار و …)
  • سیستم یادآوری سرویس و نگهداری پروژه ها و اعلام خرابی
  • ثبت اطلاعات پرسنل، تکنسین، فروشنده، سرویسکار و بستانکار
  • ثبت اطلاعات و مشخصات آسانسور (نوع موتور، شاسی، طبقات، کابین و…)
  • ثبت و چاپ فاکتور، صورتحساب و قرارداد
  • ثبت پرداخت های نقدی، چک شرکت، چک مشتری
  • امکان اعلام خرابی از طریق اپلیکیشن موبایل
  • محاسبه حقوق، دستمزد، بیمه، مالیات و … پرسنل
  • کنترل حساب ها برای تایید اسناد حسابداری شرکت
  • مدیریت صندوق، حساب های بانکی و تهیه صورتحساب های مختلف
  • صدور سند و بستن حساب های موقت و دائمی
  • جستجوی سريع پارامتر مورد نظر در نرم افزار فروش
  • مدیریت انبار، از جمله تعریف و ثبت کالا، تعریف انبارهای مختلف، ثبت فاکتور خرید، تغییر در موجودی، انبارگردانی و تهیه گزارش های مختلف از سرمایه و موجودی انبار
  • تهیه انواع گزارش متنوع از بدهکاران، بستانکاران، سود و زیان قرارداد، فاکتورها، درآمد ماهیانه، لیست چک های شرکت، پروژه ها، دارایی و …
  • قابلیت تهیه فایل پشتیبانی از اطلاعات به صورت دستی و اتوماتیک و بازگردانی آن در صورت لزوم

ویژگی های دیگر نرم افزار سرویس و نگهداری آسانسور

  • تعریف مشخصات شرکت و فروشگاه
  • تعریف هزینه های مربوط به پروژه ها (بدون وجود محدودیت در تعداد)
  • قابلیت تعریف پارامترهای مختلف برای جستجوی قطعه توسط نرم افزار ترخیص کالا
  • ثبت هزینه های هر پروژه به صورت تفکیکی و با جزئیات (از جمله شماره فاکتور، مبلغ عوارض، توضیحات و …)
  • ثبت مبالغ پرداختی بابت هزینه های پروژه به صورت نقد یا غیرنقد، ثبت در حساب شخص و …
  • بودجه بندی و درج هزینه های هر پروژه
  • ثبت اسناد حسابداری به صورت پیشنویس
  • تعریف خدمات، طبقه بندی و لیست قیمت ارائه خدمات
  • قابلیت گزارش دفتر روزنامه و دفتر کل و ترازنامه در نرم افزار حسابداری آسانسور
  • درج مبالغ دریافتی در زمان فعالیت پروژه به صورت نقد یا غیرنقد
  • بستن پروژه های پایان یافته و گزارش از کارهای باز و بسته
  • گزارش های مقایسه ای به تفکیک سال، فصل و ماه های مختلف
  • ثبت موجودی و کنترل کالا های انبار و صدرو رسید
  • تعریف بامک، شعبه های بانک، حساب جاری شرکت و چک ها
  • ثبت عملیات دریافت و وصول چک به بانک و یا مشتری
  • معرفی بازاریاب، فروشنده و مراکز خرید تجهیزات
  • واریز، برداشت و انتقال به حساب های دیگر در نرم افزار
  • قابلیت گزارش گیری از پروژه و هزینه ها و ارسال آن در فرمت های مختلف Excel , Word , PDF و …

کلام آخر

اگر مدیر شرکت آسانسور، پله برقی، درب اتوماتیک هستید برای کنترل و مدیریت پروژه های خود به صورت مکانیزه و برنامه ریزی بهتر به دنبال برنامه ای دقیق و با کاربری راحت هستید ما به شما نرم افزار سرویس و نگهداری آسانسور ارقام سیستم را پیشنهاد می کنیم. با این نرم افزار حسابداری دارای ۶ سیستم حسابداری، خزانه داری، مشتریان و فروش، تامین کننده و انبار و محاسبه دستمزد و حقوق بوده و از اپلیکشن تکنسین نیز پشتیبانی می کند. وجود این امکانات نیاز شما را به داشتن یک نرم افزار مالی و مدیریتی خوب در کسب و کارتان را برطرف خواهد نمود. نرم‌ افزار جامع حسابداری آسانسور ارقام سیستم دارای امکاناتی چون یادآور تاریخ سررسید بیمه، سرویس و نگهداری قرارداد، محاسبه هزینه و دستمزد پرسنل، گردش مالی به تفکیک سال و ماه و … است. جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد راهنمایی و خرید نرم افزار حسابداری آسانسور آسان محاسب (ارقام سیستم) می توانید به آدرس وبسایت https://asanmohaseb.com مراجعه نمایید.

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط