پرطرفدارترین بازی های ایکس باکس وان ۲۰۲۲

  • 20 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • admin

با وجود کنسول های جدید مانند ایکس باکس سری ایکس و اس، هنوز کنسول نسل قبل مخاطبان خاص خودش را دارد. در سال 2022 ایکس باکس وان بازی های سرگرم کننده ای را به بازار عرضه می کند که در ادامه به معرفی پرطرفدارترین بازی های 2020 آنها می پردازیم.

در سال 2022 شرکت مایکروسافت همچنان از کنسول های قدیمی خود پشتیبانی می کند. در واقع این کمپانی قصد دارد تجربه بازی های متنوع را برای گیمرها فراهم سازد. در اینجا بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 را گرد هم آوردیم.

Elden Ring

Elden Ring یک بازی اکشن نقش آفرینی بوده که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این بازی توسط هیدتاکا میازاکی کارگردانی شد و با همکاری جورج آر آر مارتین، رمان نویس فانتزی، که مواد لازم برای محیط بازی را فراهم کرد، ساخته گردید.

تاریخ انتشار: 25 فوریه 2022

قابل پخش: بر روی PS5، PS4 و حتی رایانه شخصی

ناشر: Bandai Namco Entertainment

Tunic

Tunicکه شبیه به تلاقی بین بازی‌های SNES Zelda و Monument Valley است، یک بازی ایکس باکس وان ماجراجویی ایزومتریک بامزه با کاوش و پازل در هسته آن محسوب می شود ؛ یک بازی واقعا مستقل برای تماشا. سرزمینی پر از افسانه های گمشده، قدرت های باستانی و هیولاهای وحشی را در TUNIC کاوش کنید. یک بازی اکشن ایزومتریک درباره یک روباه کوچک در یک ماجراجویی بزرگ. در این بازی در یک سرزمین دور افتاده با جانوران عظیم الجثه مقابله می کنید، آیتم های عجیب و قدرتمندی را جمع آوری کرده و رازهایی را که مدت ها گم شده کشف خواهید کرد. برای خرید گیم پس آلتیمیت می توانید از لیست بازی ها دیدن نمایید.

تاریخ انتشار: 16 مارس 2022

ناشر: ایکس باکس

Lego Star Wars: The Legend of Skywalker

این بازی ایکس باکس وان با پلتفرم جدید نه فقط بازسازی بازی های قبلی که صدها شخصیت متنوع و سطوح مختلف را نوید می دهد Lego Star Wars .به عنوان یک بازی ویدیویی کاملاً جدید ارائه شده است که با ماجراهای سرگرم کننده و طنز فراوان شبیه هیچ بازی دیگری نیست.

تاریخ انتشار: 5 آوریل 2022

ناشر WB Games:

Starfield

Starfieldبا نام «Skyrim in Space» اولین مالکیت فکری جدید Bethesda Softworks پس از چندین سال خواهد بود. بسیار هیجان انگیز بوده و به نظر می رسد که انحصاری Xbox است. در این بازی ایکس باکس وان در میان ستارگان قرار می گیرید و هر شخصیتی را که بخواهید می سازید و کاوش می کنید. با آزادی بی نظیر و در سفری حماسی برای پاسخ به بزرگترین رمز و راز بشریت سفر می نمایید.

تاریخ انتشار: 11 نوامبر 2022

ناشر Bethesda:

Vampire the Masquerade:Bloodlines 2

پس از ده سال، عاقبت نوبت به Vampire the Masquerade: Bloodlines رسید. به همین ترتیب، یک RPG اول شخص شما را در جایگاه یک خونخوار قرار می دهد که آماده نابودی فانی ها و خون آشام ها است.

تاریخ انتشار: اعلام می شود

ناشر Paradox Interactive:

Beyond Good & Evil 2

بیش از 15 سال از بازی اصلی گذشته است. با این حال این قسمت شما را بیش از همه هیجان زده خواهد کرد. ما هنوز بخش زیادی از این گیم پلی را ندیده ایم، اما افکت های CGI به شدت نفس گیر هستند. همچنین می توانید برخی از موسیقی ها یا گرافیک های خود را در این بازی ایکس باکس وان قرار دهید.

تاریخ انتشار: اعلام می شود

ناشر: یوبی سافت

جمجمه و استخوان

این بازی جنگی چندنفره شما را به آن سوی دریاها می برد که در آنجا باید با دیگران بازی کنید تا کشتی های حریفان خود را غرق کرده و با غارت فرار کنید. جمجمه و استخوان سبکی نوین در عرصه بازی های شبیه سازی بوده که ساخت آن نزدیک به 4 سال طول کشیده است. قوانین دریا با زمین تفاوت دارد که بازی جمجمه و استخوان این مورد را به خوبی نمایش داده است و این بار باید در نقش یک کاپیتان کشتی نظامی در برابر خطرات و دشمنان موجود در دریا ایستادگی کنید. لذا اقلام و نیرو و آیتم های بسیاری را باید مد نظر داشته باشید که شکست نخورید.

تاریخ انتشار: اعلام می شود

ناشر: یوبی سافت

تیم گیم پس آلتیمیت بهترین در زمینه فروش گیم پس آلتیمیت کاملا تضمینی با قیمت مناسب و ارائه بهترین خدمات در کنار شما علاقمندان به بازی می باشد.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط