جدیدترین ترندهای پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده

  • 28 آذر 1401
  • 0 نظر
  • admin

این طور که به نظر می رسد در سال 2022 نیز شاهد لباس های مجلسی شیک و خاص خواهیم بود. در میان آنها پیراهن های مجلسی سنگ دوزی شده همچنان درخشش خود را در بین لباس های مجلسی حفظ کرده اند. در سال جدید شاهد جدیدترین و زیباترین پیراهن های مجلسی سنگ دوزی شده از جنس های حریر ، تور ، گیپور و مخمل کار شده هستیم که هر زنی با پوشیدن این سبک لباس ها به همراه کفش پاشنه دار زنانه حس جذابیت خاصی پیدا می کند. لذا در این مقاله به معرفی انواع مدل های پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده می پردازیم.

مدل های سنگ دوزی شده ؛ پرطرفدارترین لباس مجلسی

پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده از جمله مدل های مجلسی هستند که در هر دوره ای محبوبیت خود را حفظ کرده اند و از اهمیت بالایی در مد لباس شب برخوردارند. زیرا انتخاب اول زنانی خواهد بود که می خواهند پر زرق و برق و قابل توجه باشند.

پیشنهاد:
30 مدل بهترین کت چرم مردانه شیک + خرید اینترنتی

روند پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده کوتاه

پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده کوتاه از جمله مدل های پرطرفدار هستند و برای مناسبت های خاص مانند مهمانی و جشن تولد ایده آل هستند. علاوه بر این ، آنها بسیار مورد استقبال زنان قرار می گیرند زیرا ظاهر مدرن تر و جذاب تری دارند.

مدل پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده بلند

وقتی صحبت از لباس مجلسی می شود ، ابتدا مدل های بلند به ذهن می آید. در بین مدلهای لباس مجلسی بلند ، یکی از مدلهای پر زرق و برق و شیک مدلهای پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده است.

در میان شیک ترین مدل هایپیراهن مجلسی سنگ دوزی شده بلند ، مدل هایی که کاملاً با گلدوزی سنگی پوشانده شده اند جایگاه بالایی دارند. شما می توانید با لباس های مجلسی پوشیده از سنگ ، که از زیباترین مدل های لباس های مجلسی هستند ، شیک ترین و پر زرق و برق ترین رویدادی باشید که در آن شرکت می کنید.

علاوه بر این ، مدل های پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده بلند که فقط قسمت بالایی آن با سنگ دوزی شده و قسمتهای دامن آن ساده تر است ، از شیک ترین مدلها در بین لباسهای شب مجلسی سال 2022 است.

گلدوزی سنگی

اغلب مدل های پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده در عروسی ها و مهمانی ها استفاده می شود. مدل های کت دوش ، یکی از شیک ترین محصولات ، با گلدوزی های سنگی هستند ؛ محصولاتی بی عیب و نقص و زیبا که کاملاً مدرن ظاهر می شوند. سنگ های روی لباس که از مدرن ترین لباس های مجلسی هستند ، برای شما کافی خواهد بود که یکی از شیک ترین و شیک ترین زنان مجلس باشید.

مدل پیراهن مجلسی سنگ دوزی شده باحجاب

یکی از زیباترین مدل ها در میان لباس های مجلسی بلند ، مدل های لباس مجلسی محجبه سنگ دوزی شده است. در پیراهن های مجلسی سنگ دوزی شده ، که جدیدترین محصولات مرسوم هستند ، مدل هایی که کاملاً با گلدوزی سنگ پوشانده شده اند ، عموماً در لباس های محجبه مجلسی استفاده می شوند. علاوه بر این ، لباس های مجلسی محجبه با جزئیات کوچک سنگی در میان مدرن ترین محصولات قرار دارند.

 

لیست محصولات منتخب سایت بانیکس برای این نوشته

قیمت پیراهن زنانه مدل حلقه ای سنگ دوزی کد 035

جنس

کرپ

یقه

گرد

آستین

بدون آستین

مورد استفاده

مهمانی

قیمت پیراهن زنانه مدل مجلسی

جنس

مدال

یقه

گرد

آستین

سه ربع

مورد استفاده

مهمانی

قیمت پیراهن زنانه مدل Eyeful 2021

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    ماکسی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • نوع پایین تنه
    دامن
  • مورد استفاده
    مهمانی

قیمت پیراهن زنانه مدل ماکسی 439

جنس

حریر

طرح

طرح‌دار

قد

ماکسی

یقه

گرد

آستین

بلند

قیمتپیراهن زنانه مدل نگین دار سرهمی

جنس

کتان

یقه

گرد

آستین

کوتاه

مورد استفاده

روزمره

مهمانی

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط