چگونه بازدهی فروش آنلاین را افزایش دهیم؟

  • 24 فروردین 1401
  • 0 نظر
  • admin

آیا طراحی سایت کمکی به فروش بیشتر می کند؟ مقایسه تأثیر اینستاگرام و وبسایت در فروش.

به دنبال استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک هستید تا فروشگاه آنلاین خود را با مشتریان و کاربران مختلف پررونق کنید؟

راه اندازی صفحه آنلاین فروشگاه شما تازه اولین قدم برای ایجاد یک کسب و کار موفق است. اکنون، باید استراتژی‌های پایداری برای افزایش فروش تجارت الکترونیک در کانال‌های فروش متعدد ایجاد کنید.

در این مقاله، سعی کردیم توضیحات مفیدی را ارائه دهیم که می توانند رشد شما را با افزایش فروش چند کاناله تسهیل کنند و شما را قادر می سازند تا کسب و کار چندبعدی خود را افزایش دهید.

اگرچه بیشتر این تاکتیک‌ها بر روی رسانه ها و محیط های مجازی اجرا می‌شوند، اما می‌توانند شامل استراتژی‌های آفلاین مانند تبلیغات چاپی، بیلبوردها، سخنرانی در رویدادها و غیره نیز باشند.

بازاریابی اینستاگرامی

وقتی اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 وارد صحنه شد، درست مانند هر پلتفرم اجتماعی دیگری بود: پر از سلفی، حیوانات خانگی وغذا.

ولی الان در سال 2022 اینستاگرام از یک برنامه اشتراک گذاری عکس های ساده به یک کانال بازاریابی تقریباً کامل، تبدیل شده است.

خب، یک دلیل واضح ظاهر اینستاگرام است. به دلیل این ماهیت بصری، اینستاگرام فرصت های زیادی را برای مشاغل آنلاین که به دنبال نمایش محصولات خود هستند، در اختیار گذاشته است؛ آن هم تقریباً رایگان!

با افزایش محبوبیت اینستاگرام، پیگیری همه عکس‌ها و ویدیوهایی که مردم به اشتراک می‌گذارند سخت‌تر شد. در واقع، طبق گفته اینستاگرام، مردم به طور متوسط ​​70 درصد از فیدهای خود را زمانی که به نقطه اوج پست گذاری می رسیدیم، از دست می دادند و شانس نمایش در اکسپلورر را از دست می دادند.

با توجه به این موضوع، اینستاگرام الگوریتمی ایجاد کرد که فیدهای افراد را دوباره سازماندهی کرد تا از نظر تئوری محتوای بیشتری را ببینند که مربوط به آنها است.

متأسفانه اثرات نامطلوبی نیز داشت. فیدهای مبتنی بر الگوریتم می توانند تحت تأثیر تعداد زیادی از عوامل مختلف باشند – مانند میزان تعاملی که یک پست دریافت می کند یا مدت زمانی که مردم برای مشاهده پست های شما صرف می کنند. و از آنجایی که اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم را برای بهبود تجربه کاربر و اولویت‌بندی انواع خاصی از محتوا به‌روزرسانی می‌کند، دانستن اینکه چگونه پست‌های خود را برای بیشترین تعامل و دسترسی ممکن بهینه کنید، می‌تواند دشوار باشد.

برای رونق بخشیدن 100 درصدی به کسب و کار آنلاینم، از کجا کمک بگیرم؟ برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت و دقیق، کلیک کنید.[1]

اکانت اینستاگرام شما ممکن است در حال حاضر به زیبایی برای شما کار کند، پس چرا باید زمان و انرژی خود را برای ایجاد یک وب سایت تلف کنید؟

خوب، من اینجا هستم تا به شما بگویم که اگرچه ممکن است اشتباه نکنید، اما هنوز دلایل خوبی وجود دارد که چرا داشتن یک وب سایت کاربردی و استاندارد به ارتقای کسب و کار شما به سطح بعدی کمک می کند.

چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟ (حتی اگر خدای اینستاگرام باشید)

من می دانم که برخی از شما احتمالاً عنوان این پست را خوانده اید و پشت چشمی نازک کرده باشید زیرا حساب اینستاگرام محشر شما به خوبی برای تجارت شما کار می کند … همانطور که تا اینجا از آن تعریف کردیم! اما…

اکثر افراد با حساب اینستاگرام خود به عنوان مرکز اصلی کسب و کار خود رفتار می کنند و وب سایت آنها در اولویت دوم قرار گرفته است.

اما شما را دعوت به چالش می کنم که متفاوت فکر کنید و فیلمنامه را کمی ورق بزنید …

وب سایت شما باید مرکزاصلی تجارت آنلاین شما باشد و رسانه های اجتماعی شما برای ارتباط با افراد و هدایت آنها به سایت شما عمل کنند.

من قصد دارم 5 دلیل واضح را بیان کنم که چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید حتی اگر بهترین اکانت اینستاگرام را دارید…

  1. یک وب سایت باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

این یک مورد خیلی مهم است، آیا تا به حال یک کسب و کار را در گوگل جستجو کرده اید و با یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام در همان حوزه مقایسه کرده اید؟

یک وب سایت زیبا به ما می گوید که فروشنده قانونی و معتبر است، زیرا ساخت آن هزینه و زمان زیادی به دنبال دارد. و اگر کسی مایل است در کسب و کار خود پول سرمایه گذاری کند، پس بهتر است چیزی باشد که به آن مطمئن بوده و قبلا حساب خود را پس داده است. با داشتن محتوای مناسب و طراحی کاربری حرفه ای، یک فروشگاه تک صفحه ای قطعا بعنوان یک صاحب کسب و کار موفق به دیگران معرفی می شود و سطح اعتماد مردم را به شدت بالا می برد. درباره شما نمی دانم، اما من تمایل دارم اطلاعات کارت اعتباری خود را فقط به کسانی بسپارم که به آنها اعتماد دارم و مطمئن هستم که آنها معتبر، حرفه‌ای، و بسیار امروزی هستند.

در اینستاگرام، می‌توانید بهترین پروفایل دنیا را داشته باشید، اما به ندرت پیش می‌آید که شخصی اکانتی را پیدا کند که دوستش دارد و سپس نیم ساعت را در آن پروفایل صرف کند.

آنها ممکن است به چند عکس اول نگاه کنند، فالو کنند، سپس به ادامه گردش بی هدف خود برسند.

در واقعیت، اینستاگرام مجموعه ای زیبا از میلیون ها محتوای افراد مختلف است و بعید است که کسی بیش از 30 ثانیه از وقت خود را با محتوای شما سپری کند.

اما سایت شما به طریق های مختلف یک سفر ماجراجویانه را برای کاربر می‌سازد. مثلا فرض کنید مخاطبی به دنبال جواب «چطور دستبند چرمی اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم» وارد بخش وبلاگ سایت شما شده است؛ و به صفحه معرفی پکیج تشخیص چرم اورجینال هدایت شده و در آخر از مدل دستبندهای داخل سایت هم خوشش می‌آید و اینگونه یک پکیج و یک دستبند از فروشگاه شما به فروش رفته است!

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی سایت کلیک کنید.[2]

گذشته از تمام این حرف ها، آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که صفحه اینستاگرام شما برای خودتان نیست و صرفاً در آن مستاجر هستید؟ یعنی بهترین فروشگاه اینستاگرام هم یک مستاجر موفق است. اما در مورد وب سایت، صاحب اصلی آن شخص شما هستید و به قول قدیمی ها، هرچه نباشد آقای خودتان و نوکر خودتان هستید!

اگر شما با وجود تمام این تفاسیر طرفدار پر و پا قرص اینستاگرام هستید، این را بدانید که طبق جدیدترین آمار گفته شده بازخورد و تعامل صفحاتی که به یک وب سایت (نه چندان پیشرفته) لینک هستند ۱.۴ برابر از صفحات بدون وب سایت بوده است. (این آمار برای صفحات فروشگاهی است.)

رقابت سایت و اینستاگرام آنقدر تنگاتنگ است که اکثر صاحبان کسب و کارهای موفق تصمیم به ادغام این دو محیط کرده اند. آن ها با نظرات کارشناسی شده و مدیریت قوی متخصصین، توانسته اند معایب هر یک از این محیط ها را با مزایای دیگری پر کنند. این تنها راه حل فعلی برای توسعه دو چندان و رشد فزاینده یک کسب و کار اینترنتی چند بعدی است.

اگر نیاز به مشاوره در مورد مدیریت استراتژی ها و مسیرهای تجاری کسب و کار خود هستید از شما دعوت می کنیم با تماس با کارشناسان خیام پاسکال یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت تا سریع ترین و اقتصادی ترین گزینه را به شما معرفی کنند.

  1. https://khayyam-pascal.com/
  2. https://khayyam-pascal.com/facility/website-design.html#about
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط